organski prirodno zdravo

Reklamacije

U slučaju reklamacije molimo vas da nam javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. U slučaju povrata robe, kupac je dužan uputiti opravdanu reklamaciju putem e-maila na info@garden.hr, pismeno na Garden d.o.o., Krajiška 30, 10 000 Zagreb ili telefonski na broj telefona 01/ 5621 502. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju kupac ima prigovor, molimo da navedete i broj narudžbe, broj računa i svoje podatke. Garden d.o.o. će potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor po članku 10. stavka 5. zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja prigovora.

U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod.

Garden d.o.o. će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.

U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Garden d.o.o.

Kupac ima pravo na prigovor i povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu.

Molimo Vas da usporedite primljene artikle s računom i ukoliko nešto nedostaje odmah to napomenite Vašem dostavljaču jer naknadne reklamacije ne uvažavamo.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (koji se nije mogao otkriti pregledom prilikom preuzimanja) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju Garden d.o.o. e-mailom na info@garden.hr, pismeno na Garden d.o.o., Krajiška 30, 10 000 Zagreb ili telefonski na telefon 01/ 5621 502. 

Ostavite poruku OSTAVITE PORUKU