Korisnička podrška

FAQ

Načini plaćanja

Plaćanje u web-shopu Garden.hr izvršava se u kunama. Cijene u web-shopu su maloprodajne, izražene u kunama i u njih je uključen PDV. Cijena proizvoda određena je pojedinačno za svaki proizvod.

Garden d.o.o. je ovlaštena mijenjati cijene proizvoda bez prethodne najave. Također, Garden d.o.o. je ovlaštena bez prethodne obavijesti i u svakom trenutku odrediti popust, dnevne, tjedne ili mjesečne akcije, akcije za pojedine grupe proizvoda ili za sve proizvode.

Sva naručena roba biti će isporučena po cijenama koje su vrijedile prilikom sastavljanja ponude.

U web trgovini Garden.hr, moguće je platiti na tri načina.

  • Putem virmana ili opće uplatnice
  • Pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda od dostavljača
  • Karticama American Express, Diners, Visa, Maestro, MasterCard, Discover

1. Putem virmana ili opće uplatnice

Ako ste odabrali plaćanje virmanom ili općom uplatnicom na vašu e-mail adresu poslati ćemo potvrdu narudžbe. Garden d.o.o. Team će Vas kontaktirati po potrebi.

Ukoliko ste odabrali plaćanje proizvoda putem opće uplatnice, korisnik mora na uplatnici ispuniti sljedeće podatke:

Uplata na IBAN Garden d.o.o.: HR3024020061100498632
Poziv na broj: 99 - broj ponude
Primatelj:

Garden d.o.o.
Krajiška 30, 10 000 Zagreb
OIB: 80187253836

Po zaprimljenoj uplati poslati ćemo Vam naručene proizvode. Naručeni proizvodi dostavljaju se kupcu u skladu sa uvjetima dostave.

2. Plaćanje pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda od dostavljača

Plaćanje pouzećem omogućuje Vam da narudžbu podmirite prilikom preuzimanja paketa sa proizvodima. Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini dostavljaču prilikom preuzimanja paketa sa proizvodima. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti preuzeti pošiljku u vrijeme dostave, dostavljač će Vas obavijestit na broj telefona koji ostavite prilikom narudžbe ili registracije, te će uslijediti dogovor oko promjene adrese dostave ili termina dostave. Ukoliko se dostava paketa proizvoda ne može izvršiti zbog nemogućnosti preuzimanja paketa proizvoda od dostavljača, dostavljač će ostaviti obavijest o dostavi paketa na adresi koja je upisana kao adresa dostave.

3. Plaćanje kreditnim karticama

Plaćanje karticama vrši se putem interneta preko servisa CorvusPay. Kartice kojima možete izvršavati kupovinu su American Express, Diners, Visa, Maestro, MasterCard, Discover.

 

Izjava o sigurnosti prilikom plaćanja

Prilikom plaćanja koriste se najmoderniji načini zaštite osobnih podataka (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između sustava za plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranih pristupa zaštićena dvostrukim slojem firewalla.

Načini isporuke

1. Dostava GLS-om - Dostava za narudžbe iznad 299kn je besplatna za područje Republike Hrvatske. Za narudžbe ispod iznosa od 299kn dostava se naplaćuje 25kn.

Narudžbe napravljene do 12h radnim danom bit će isporučene u roku od 1-3 radna dana, osim za otoke. Dostava na otoke ovisi o redu plovidbe trajekta.

Proizvode koji zahtijevaju režim hlađenja ne dostavljamo u druge dijelove Hrvatske osim Zagreba.

Ukoliko želite poseban termin dostave Garden paketa proizvoda, molimo unesite napomenu kako bismo mogli obavijestiti kurirsku službu GLS o detaljima dostave.

2. Preuzimanje robe u Garden trgovini – Za preuzimanje robe dostava se ne naplaćuje. Robu je moguće preuzeti u bilo kojoj od naših trgovina u Zagrebi i Rijeci tijekom radnog vremena trgovina.

3. Međunarodna dostava - Dostavljamo u Sloveniju s GLS dostavnom službom. Iznos dostave je 140,00kn (18,55 EUR) za pakete do 5kg. Za veće količine molimo vas da nas kontaktirate na mail: info@garden.hr. Za dostavu u Sloveniju (Europska Unija) carina se ne plaća.

Proces dostave

Dostavu vrši isključivo kurirska služba GLS. Proizvodi su pakirani u kutije za dostavu, kako se proizvodi ne bi oštetili prilikom transporta.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te ju kurirska služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

U slučaju da je kupcu isporučen paket s različitim proizvodima od onih koje je naručio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće, kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda, te je dužan vratiti krivo dostavljeni proizvod.

U slučaju da Garden d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti naručene proizvode u navedenome roku, o tome će obavijestiti kupca radi dogovora o novom terminu dostave. U ovom slučaju kupac ima pravo na raskid ugovora.

Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod - račun, potvrdu o primitku pošiljke koju je obavezan potpisati. Potpisom na potvrdu o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi.

Cijena dostave istaknuta je na stranicama Garden.hr i PDV je uključen u cijenu.

Povrati

Prije sklapanja ugovora, korisnik / kupac ima mogućnost i obavezu pregledati opće uvjete korištenja www.garden.hr.

Sukladno članku 77., stavak 1. zakona o zaštiti potrošača, korisnik može jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od predaje robe kupcu bez navođenja razloga.

Korisnik nema pravo na jednostrani raskid ugovora kad mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje započinje uz izričiti prethodni pristanak te uz kupčevu potvrdu da je upoznat sa činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora, ako mu usluga bude u potpunosti ispunjena.

Sukladno članku 77., stavak 5. zakona o zaštiti potrošača, korisnik / kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode i obilježja robe.

Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju i s deklaracijom, te pripadajućim sadržajem, računom i ostalim popratnim sadržajem koji je stigao do kupca zajedno s robom. Garden d.o.o. utvrđuje uvjete povrata robe - postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda. Korisnik / kupac snosi trošak povrata robe.

Pravo na povrat

Nedostaci za koje Garden d.o.o. ne odgovara:

  • Garden d.o.o. ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati korisniku / kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
  • Garden d.o.o. smatra da korisniku / kupcu nedostaci nisu mogli ostati nepoznati, ako su specifikacije proizvoda napisane u opisu proizvoda.
  • Garden d.o.o. ne odgovara za nedostatke, ako su nedostaci proizvoda jasno istaknuti i opisani.
Pregled paket proizvoda i vidljivi nedostaci i oštećenja

Kupac je dužan zaprimljeni paket pregledati na uobičajeni način, čim je to po redovitom tijeku stvari moguće (nakon primitka pošiljke bez vanjskih oštećenja), a o vidljivim nedostacima odmah obavijestiti Garden d.o.o. u roku od 8 dana, u suprotnom gubi prava koja mu pripadaju po toj osnovi.

Kada se pregled izvrši sa obje strane, kupca i Garden d.o.o., kupac je dužan primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti Garden d.o.o. odmah, u suprotnom gubi prava koja mu po toj osnovi pripadaju.

Skriveni nedostaci

Ako se nakon primitka proizvoda od strane kupca pokaže da proizvod ima određene nedostatke, koji se nije mogao utvrditi uobičajenim pregledom proizvoda prilikom preuzimanja proizvoda, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tome obavijestiti Garden d.o.o. u roku od 8 dana nakon otkrivanja nedostatka, računajući od dana kada je nedostatak otkrio.

Garden d.o.o. ne odgovara za nedostatke koji se pokažu nakon proteka dvije godine od prodaje proizvoda, a kod trgovačkog ugovora 6 mjeseci.

Reklamacija robe

U slučaju reklamacije molimo vas da nam javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. U slučaju povrata robe, kupac je dužan uputiti opravdanu reklamaciju putem e-maila na info@garden.hr, pismeno na Garden d.o.o., Krajiška 30, 10 000 Zagreb ili telefonski na broj telefona 01/ 5621 502. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju kupac ima prigovor, molimo da navedete i broj narudžbe, broj računa i svoje podatke. Garden d.o.o. će potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor po članku 10. stavka 5. zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja prigovora.

U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod.

Garden d.o.o. će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.

U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Garden d.o.o.

Kupac ima pravo na prigovor i povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu.

Molimo Vas da usporedite primljene artikle s računom i ukoliko nešto nedostaje odmah to napomenite Vašem dostavljaču jer naknadne reklamacije ne uvažavamo.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (koji se nije mogao otkriti pregledom prilikom preuzimanja) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju Garden d.o.o. e-mailom na info@garden.hr, pismeno na Garden d.o.o., Krajiška 30, 10 000 Zagreb ili telefonski na telefon 01/ 5621 502.

Sklapanje i raskid ugovora

Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupovina proizvoda ili usluga putem web-shopa Garden.hr uz plaćanje odgovarajuće naknade, odnosno cijene tog proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (ugovor sklopljen na daljinu) i to putem: internet narudžbe putem web-shopa ili telefonom uz ljudsko posredovanje.

Korisnik / kupac odlučuje dali želi da ga Garden d.o.o. informira o novim proizvodima, akcijama i novostima putem newslettera. Nakon registracije, korisnik će dobiti na e-mail adresu obavijest o uspješnoj registraciji.

Proizvode koje je moguće kupiti na Garden.hr nalaze se u Garden.hr web trgovini, a uz svaki proizvod nalazi se kratki opis proizvoda, specifikacije proizvoda i cijena. Cijena i način dostave navedeni su pod Načini dostave.

Odabir željenog proizvoda se vrši dodavanjem proizvoda u košaricu. Ukoliko kupac izvrši kupnju proizvoda kojeg trenutno nema na stanju i ne možemo ga isporučiti, Garden d.o.o. će kontaktirati kupca radi dogovora o daljnjem postupanju (povrat novca, zamjena za neki drugi proizvod ili isporuku proizvoda kada bude dostupan na Garden.hr.)

U košarici se nalaze proizvodi koje je korisnik / kupac dodao u košaricu zajedno sa cijenom (PDV uračunat). Ukoliko kupac želi završiti kupovinu, klikom na završi kupovinu, sustav vodi na stranicu gdje je potrebno upisati i potvrditi podatke.

Po izvršenju narudžbe kupac dobiva na svoju e-mail adresu potvrdu o narudžbi sa svim stavkama narudžbe, broju narudžbe i plaćanju. Također će dobiti na e-mail podatke o e-mail adresi ukoliko postoji potreba o izmjenama i broj info telefona na koji može kontaktirati u vezi informacija, izmjena itd. Ukoliko kupac izvršava plaćanje karticama, sustav će ga odvesti na CorvusPay stranicu za kartično plaćanje.

Registracija i zaboravljena lozinka

Kako biste kupovali na Garden webshopu registracija nije obavezna. Jedino nam je potrebna važeća e-mail adresa kako bismo Vam mogli poslati potvrdu o narudžbi. Kao gost kupac nemate pravo na popust od 5%.

Ukoliko želite ostvariti trajni popust od 5% i sudjelovati u programu skupljanja bodova u Gardenovom klubu vjernih kupaca, registrirajte se kao korisnik na Garden.hr web trgovini. Osobne podatke koje tražimo prilikom registracije korisnika na web trgovini su ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto i broj telefona, te lozinka kojom ćete se moći prijaviti na web trgovini Garden.hr. Podaci se strogo čuvaju i uvid u podatke imaju samo one zaposlene osobe kojima su potrebne da bi izvršili obveze sa naše strane.

Ukoliko ste zaboravili lozinku, potrebno je zatražiti novu klikom na zaboravljena lozinka i mi ćemo Vam na vašu email adresu poslati link na kojem možete promijeniti svoju lozinku.

Newsletter pretplata

Prijavom na newsletter dobivate kod s 10% popusta koji vrijedi samo za kupovinu na našem web shopu www.garden.hr. Newsletter popust se ne zbraja s drugim popustima.

Pretraživanje

Naša ponuda može se pretraživati na temelju dva osnovna principa:

1. Pretraga korištenjem tražilice koja je strukturirana tako da se na početku upisivanja željenog pojma u samom polju tražilice u padajućem izborniku pojavljuju rezultati koje je moguće odabrati ili upisivanjem cijelog pojma i odabirom polja Pretraži.
 

2. Proizvode možete pretraživati i bez upotrebe tražilice, pretraživanjem pojedinih tematskih područja (lijevi izbornik) te novih i najprodavanijih proizvoda (gornji izbornik). U lijevom izborniku moguće je odabrati željeno područje, a klikom na jedno od glavnih područja širi se broj mogućnosti s potpodručjima. Nakon odabira željenog područja, proizvodi se izlistavaju.