organski prirodno zdravo
Veganski puding od chie bez kuhanja!

Novosti

Veganski puding od chie bez kuhanja!

Sjemenke chie, podrijetlom iz Meksika, još su jedne od nositeljica naziva superhrana.

BOGAT NUTRITIVNI SASTAV

Obiluju vitaminima, vlaknima i proteinima te mineralima poput magnezija, kalcija i fosfora. Zanimljivo je da ove male sjemenke sadrže 7 puta više vitamina C od naranči te 5 puta više kalcija od mlijeka.

Chia se u 46% sastoji od ugljikohidrata, ali 80% od toga čine vlakna koja ne podižu razinu šećera u krvi, stvaraju osjećaj sitosti te su odlična za probavu.

Bogate su antioksidansima, ali i omega-3 masnim kiselinama koje štite srce i krvne žile.

NE ZNA PLIVATI, ALI OBOŽAVA VODU!

Idealna je za sva jela kao npr. kašu, smoothie, kao dodatak kruhu i pecivima jer im neće promijeniti okus već samo dodati nutritivnu vrijednost.

Kako bi što bolje iskoristio/la njezine blagodati, najbolje je ostavi natopljenu u vodi preko noći kako bi nabubrila te postala lako probavljiva.

JEDNOSTAVNI CHIA PUDING RECEPT

Mi je najviše volimo ostaviti u frižideru u zobenom ili bademovom mlijeku s malo meda i cimeta. Voće dodaj po želji.

Tako nas ujutro dočeka super-zdravi puding za doručak koji obožavaju čak i klinci! Ako si baš u žurbi, puding možeš ostaviti da odstoji samo 10min, no preko noći se stvori gušća konzistencija koju najviše volimo.

SASTOJCI

  • 1.5 čaše mlijeka po izboru
  • 1/3 čaše chia sjemenki
  • Med ili drugi prirodni zaslađivač po želji
  • Prstohvat cimeta ili drugog začina (npr. mljeveni kardamom, muškatni oraščić ili vanilija)
  • Voće po želji (npr. brusnice, banane ili smokve)

Ako si želio/željela probati nešto podrijetlom iz Meksika, a da nije tekila, neka to onda bude CHIA!

Tvoj Garden tim

OSTAVITE PORUKU