Garden vijesti

Kako izgraditi mišiće – u teretani, ali i u kuhinji!

21.09.2018. 10:13:00
Kako izgraditi mišiće – u teretani, ali i u kuhinji!

Sve češće i češće viđamo žene u teretani kako ostavljaju pilates loptu postrance i stavljaju par desetaka kila utega na leđa dok se znoje radeći čučnjeve, iskorake i deadliftove. Polako je i ne toliko „nježniji” spol shvatio što dečki znaju već godinama: da je najefikasniji način za toniranje tijela i izgradnju mišića trening s utezima.

Ali trud često bude uzaludan ako se ne naprave neke bitne promjene u prehrani jer je za izgradnju mišića potrebno otprilike duplo više proteina nego za održavanje mišićne mase jednakom!

Što to znači? Prosječna osoba koja ne trenira u teretani treba dnevno unositi oko 0,8g proteina po kilogramu težine, što bi za nekoga sa 68kg bilo 54g proteina na dan. Tu brojku je relativno lako postići, no problemi se počnu javljati kada želiš izgraditi veće mišiće, za što se preporuča čak 1,4-2,0 g/kg, te bi naša hipotetička osoba u tom slučaju trebala 95-135g proteina dnevno.

Užurbani stil života, manjak vremena za planiranje obroka i vegetarijanska prehrana često otežavaju unos dovoljne količine proteina. Zamisli samo da se tvoji teško odrađeni sklekovi na kraju ne pokažu na tvojoj figuri!

Zdravo i jednostavno rješenje postoji, i to u obliku veganskih proteinskih prahova koje možeš umiješati u smoothije, u zobene pahuljice ili čak koristiti umjesto brašna za palačinke i kolače. Naš organski proteinski prah od graška ima čak 83g proteina na 100g proizvoda te nema nikakvih aroma, boja ili umjetnih dodataka.

Toliko ne volimo mlohavost da smo ti ubacili i 20% popusta: http://bit.ly/proteingraska. Samo jako!

Tvoj Garden Team

Prijavite se na naš newsletter!

Prvi saznajte najnovije proizvode u Garden ponudi

T: +385 1 6666 068E: info@garden.hr

American ExpressDiners Club InternationalVisaMasterCardMaestroDiscoverCorvusPay